EsranurrK 6 haftalık gebeyim ve 2 gündür afedersiniz peçeteyle sildiğimde gelen pembe kanamam var yardımcı olurmusunuzz ne yapmam gerekiyor çok korkuyorum 🥺🤕
Barbie77 EsranurrK Hemen gitmen gerekiyordu keşke beklemeseydin yarın diyorsun bugünden git geç olmadan
Rosemihra EsranurrK ayağının altına yastık koy ve uzan dinlen . İş yapma bugün hep dinlen . Fitilin , progestron iğnen var mı
Rosemihra EsranurrK gidebiliyorsan bugün git . Öyle aşırı kanaman yoksa bilmiyorum canım benim aşırı olmuştu mesela kanama alanı çıktı . Şimdi seni muayene olman lazım ki anlasın doktor . Ama yat uzan hep
fatma4136 yarin cok gec olabilir ki iki gundur var diyorsunuz neden bekliyorsunuz ? biz sonucta doktor degiliz bende de kanamayi gordugum gibi doktora gitmistim dusuk yapiyodum mesela. O yuzden hic bekletmeden doktora gidin ihmale geecek bir durum degil