Kızlar 8 doğumdan önce 8 doğumdan sonra olan analık izninde maaş vermeyip analık izni bittikten sonra belli bir ücret kesildikten sonra mı maaşlarınız yattı nasıl oldu her ay yatmayacak mı şimdi bilgisi olan yazabilir mi Adalet bakanlığıyım bu arara ben