Fatos97 Kızlar nasıl gidiyor ? Benim oğlum çok haraketli bir an durmuyor…dogum için ekstra biseyler yapiyormusunuz? Ben hurma yemeye baslamak istiyorum. Nefes darlığı ve sık idrara çıkmamız var…çok az kaldı..sizde durumlar nasıl?
metemom_ Fatos97 34+4deyim kendimi taşıyamıyor gibi hissediyorum sabah yataktan kalkarken ters dönmüş kaplumbağaya benziyorum 😂 doğum için tek yaptığım yürüyüş hâlâ biraz erken gibi geliyor
Hulo2105 Fatos97 34+1 🌞 bi şikayetim yok şok şükür bazen nefes darlığım oluyor otururken falan durduk yerde çarpıntım tutuyor 31 günüm kaldı heycanlıyım 🤍
Aytnnn 36+4teyim artık daha zor olmaya başladi bir an önce bitmesini istiyorum, geceleri uyumaz oldum