Nur2707 Bugün sabah predictor erken gebelik testi yaptım silik iki çizgi cikti bu durumu yaşayıp gebelik öğrenen var mı ya da test mi hatalı
Buseemm Nur2707 aa evet 3 cizgi oluşmuş başka teste tekrar denesene cnm bi elinde varsa belki test de hatali olabilir
Mucizembenimle777 Nur2707 ikiz mi acaba diye saçma bir espri yapmak istedim🤣🤪 canım bence hamilelik var ya kan ver direkt testlerle hiç uğraşma 🥰
Nur2707 Gly76 hayır henüz 5 gün var önceki iki gebeliğimi de böyle öğrenmiştim. Takıntılı olduğum için hiç adet gecikmesini beklemedim ama 3 çizgi de daha önce görmemiştim o aklımı karıştırdı. Teşekkürler yorumunuz için
Gly76 Nur2707 3 çizgi benimde kafamı karıştırdı. Bence az daha sabret 5 gün sonra tekrar yap. Bende 2 gün kala yapmıştım silikdi çok. 2 gün sonra yaptım netleşti. Ama böyle 3 çizgi gibi değildi. Inşallah hayırlısı ile gönlünden geçen olur 🌼
myavocado Nur2707 adet gecikmemis daha silik çizgi hemen ilk 5-10dk da çıktı ise yüksek ihtimal gebelik vardır, bence yarın kan verin
Nur2707 Buseemm eczaneye gittim test aldım ama onlar başka marka bir de erken sonuç verenden değildi negatif çıktı bir kaç gün bekleyip tekrar deniycem bakalım kısmet 🙄
Nur2707 Mucizembenimle777 hahha 😅 öyle çıkarsa eğer çok gülerim gerçekten 😁 salı günü vericem inşallah bakalım