Günaydın kızlar dün akşamdan beri belimde hafif ağrılar vardı. Sabah uyandım 5 te belim ağrımaya başladı tekrar. Böyle keskin değil ama girince can sıkıcı oluyor . Belden kasığıma vurmaya başladı şimdide. Hastaneye gidip orda beklemek istemiyorum . 2 dogumum . Evde sancı çekmek istiyorum . Sizce doğum sancısı başlangıcı olabilir mi ? Bir de kendi sancin nasıl olur bilmiyorum suni sık sık giriyordu . Nelere dikkat etmeliyim acaba ?