Hatice5258 Biraz tiksinti olabilir kusura bakmayın ama vajina bölgemde bi kararma var yine aman aman beyaz değildi ama hamilelik sonrası çok kararmaya başladı. Özellikle bu son zamanlarda. Kararması geçmesi için ne yapsam iyi gelir ve ne ile temizliyorsunuz ?
3438FG Hatice5258 Kararma ancak doğurunca geçiyor. Bu kadar takmayın, bir can taşıyoruz ve hormonlar alt üst oluyor
BetulMom Hatice5258 göbeğindeki,göğsümdeki ve özel bölgemdeki kararmalar yeni geçiyor canım 5 aylık oldu bebeğim. Geçecek merak etme
1_papatya Hatice5258 aynı durum bende de var ve ben karnımdan dolayı ve hızlı olması için jilet kullanıyorum uzun süre oturamıyorım aynanın karşısında temizliğini yapabiliyorum göremiyorum karnımdan
Zeyyno_ Hatice5258 Kararma geçmiyor cnm doğumdan sonra biraz açılıyor sadece rengi aynı şekilde makat kismida kararma oluyor hatta kimisinn koltuk altında vs de oluyor o yüzden çok takılmayın mecbur oluyor bunlar malesef
Hatice5258 3438FG herşeyden öncesi bebeğimin sağlığı onu bende biliyorum farkindayım. Ama insanı kendinden tiksindirme durumu afedersiniz bi de evliyiz böyle şeyleri detayına söyleyemiyorum malesef
miavega Hatice5258 bunda tiksinecek ne var ki ? Bende de kararma var. Göğüslerimde genitalimde ve koltukaltımda. Hatta göbeğimde tüylenme bile oldu. Hiç tiksinmiyorum. Sevdiğim söylenemez tabii ki bayılmıyorum ama tiksinmek için bir neden yok.
Hatice5258 miavega bazı şeyleri ben rahat söyleyemiyorum malesef evli olduğum için insan eşine daha temiz gözükmek istiyor.
metemom_ miavega olması gereken bu zaten ama bazı kadınların eşleri o kadar eleştiri yapıyor ki gerçekten üzülüyorum kadın kendini beğenmemeye başlıyor hâlbuki bu çok doğal bir süreç
denizleo09 Hatice5258 bende senin gibi düşünüyorum çok canım sıkılıyor bu durumu doğumdan sonra estetikle halletmeye karar verdim. Geçiyor diyorlar ama ilk doğumumdan kalan kararma geçmedi üstünden yıllar geçti şimdi yine hamileyim bunda daha da beter oldu. Bebeğim planlıydı hamilelikten önce lazere gittim ama malesef özel bölge bitmedi hala çıkıyor agdanin acısına bu dönemde dayanamadım göbeğimden göremiyorum öyle yarım yamalak jiletle idare ediyorum hiç içime sinmiyor
Hatice5258 metemom_ tam tersine benim eşim eleştirmiyor. Öyle tiksinmesi de yok ben kendim daha temiz gözükmek istiyorum. Acaba ben mı abartıyorum eşimin lafı sözü yokken bilmiyorum.
metemom_ Hatice5258 senin eşine diye söylemedim direkt ama bunu yapan da insanlar var maalesef hem hamilelikte vücudunla barışmazsan çok daha büyük sorun yaşarsın psikolojik açıdan normal doğum sonrası da çok değişiyor diyorlar mesela bunun yüzünden depresyona bile girebilirsin eğer çok rahatsız hissediyorsan doğum sonrası vajinal estetik yaptırırsın kendine hamileliğini zehir etme vücudun bir bebek büyütüyor tabiki değişecek bunu pozitif düşün çatlaklarımı kahverengi kalemle boyayıp üstüne çiçek yaprak çizdim utanıp hiç kapatmadım mesela bu şekilde olumlaya çalıştım hep her kadında var aynı durum sen kendini sevmeye bak
Hatice5258 metemom_ yok sorun değil teşekkür ederim 💗🌹🙏psikolojik galiba benim durum ya eşim beğenmezse artık beni diye yüzüne bile söylüyorum eşimin saçma sapan şeyler düşünüyorsun diyip çok kavga ettik bile
metemom_ Hatice5258 bende arada kocama şakayla karışık diyorum tabiki o da ben mankenim ya seni begenmicem diyo 😂
metemom_ Hatice5258 benimki benden daha hamile aylardır doktor çocuğu sen mi taşıyorsun dedi bir kere 😂
yokusbebek Hatice5258 Hatice5258 Benim özel bölgemde ve özel bolgeme yakın bacak aramda çok kararma var. New well markasının cilt beyazlatıcı kremini kullanıyorum. O kadar fark var ki ilk haliyle. Çok memnun kaldim. Günde iki kez kullanıyorum.
Hatice5258 yokusbebek size zahmet resmini atarmisiniz bi suru krem cikti karsima bi de gebelik için uygunmu?