Kızlar 2 ci doğumum cok korkuyorm bu bebişim çok hararetli kendimi hiç iyi hissetmiyorum heran cıkacakmış gibi bide ilçede oturuyorum doktoruma yetişemezsem devlette doğum yapacam diye ne olur bi fikir verin bana kalp ameliyatı oldum daha önceden normal doğum yapamam burda da doktorlar hiç ilgili değil sizce ne yapmalıyım