Seymaegg selam güzel anne bende 4 aylıkken başlamıştı mide yanması doktorum hemen ilaç vermemişti bende şifasını soğuk sütle buldum soğuk süt içtim hep bana çok iyi gelmişti ama ben dozunu kaçırmıştım doktorum sonra şurup verdi doktorunla görüşene kadar dilersen soğuk sütle şifanı bulabilirsin sevgiler 💐