Aysgl_58 Canım benim de ilk ben ilk gittiğimde keseyi göremedi alttan muayene oldum öyle gördü. O zaman kaçıncı haftaydı tam hatırlayamadım ama bence 6 li haftaları bekle. Betanın 2 ye katlayarak yükselmesi gerekiyormuş buradan okuduğum kadarıyla. Ama ben 1 kez baktırdım 113 tü sonra o haftalarda doktora gittim. Sürekli gidip tahlil yaptırmadım yani. Senin adetin kaç gün gecikti ya da gecikti mi? Benim 4 gün kala 113 çıkmıştı seninki biraz düşük sanki