Merhabalar bana doğum sancısını tarif edebilecek tecrübeli anneler ariyorum 😍
İlk dogumum olacak insallah kendimi dirayetli hissediyorum ama sonra diyorum ki bu nasil bir acı ki biliyor musun bilmedigin biseye nasil dayanabilirim diyebiliyorsun diye kendimle çelişkiye giriyorum
Yani dogum öncesi yada direk dogum basladiginda sanci farki var mi nasil bisey yada tarifi var mi 🤷🏻♀️🥹