Neferut yaa evettt büyük büyük iht bebeğiniz 🥰 bende 20+2yim 18 gibi falan yavaş yavaş hissetmiye başlıyo gibi oldum ama bilmediğimden bisi diyemiyodum tam ama Allaha şükür şu 2 3 gündür net bi sekilde sanki icerden biri 2 3 defa arka arkaya dürtüyor gibi hissediyom😄😄 hissettiğim oymuş bazen bağırsak hareketi de oluyo hala ama zaten ikisi ayırt edebilecek şekilde oliyo 🥰