(38+2) Kızlar bugün çatı muayenesi oldum. 1-2 cm açıklık ve yumuşama varmış, nst de düzenli sancılarım çıktı 50lerde, tabi ben hissetmiyorum 😅 bide bebek daha kanala girmemiş ve geçen hafta ile kilosu aynı bebeğim kilo almamış,
Şimdi ilk sorum bebeğin kilo almaması sorun mu ?
İkinci olarak çatı muayenesinden sonra nişan geldi yazmış çoğu kişi ama bende gelmedi, gelmemesi neden olur?
Son olarak kanala girmesi için en etkili neler yapmam lazım,