Kızlar 36.haftadayım ama doktorum iki hafta önden gidiyor dedi. 26 temmuza gün verdi. Ama bugün belime ve karnımın altına doğru yani kasıklara doğru ağrı hissediyorum. Ama çok şiddetli değil. Sizce doğum başlıyor mudur. Doktorum da burda değil ne yapmalıyım?