Nurozsln MeltemMydn Normal doğum sonrası çok dikişim yoktu. Ama doktorum her tuvalete gittiğim de güzelce yıkayıp kuruladıktan sonra batikon sürmemi istedi. Dediğini yaptım çok kısa sürede dikişlerim iyileşti.
MeltemMydn Nurozsln hiç geçmeyecek ve eskisi gibi olmayacak gibi geliyor iyice lohusa kafasına girdim galiba
MervEfehan MeltemMydn henüz çok yeni canım 1 haftaya ancak toparlarsin mutlaka kuru bıraktigina ve iyi temizlediğine emin ol
MervEfehan MeltemMydn banada vermemişti hiç bişey normal suyla temizlenip peçete ile kuruluyordm iyice bende popoya doğru düz bı şekilde yırtılmistim ağrısı fazla oluyordu