5 yaştan bildiriyorum , daha da fena olacaklar 🥲 her şeyi ben yapıcam , ben ben ben , ayhhhh gitti uyumlu oğlum başka biri geldi gerçekten çıldırıyorum ve üzülüyorum da çünkü daha çok ağlamaya başladı , yakın da anaokuluna başlayacak tek umudum ve tesellim o 😅