Beren77 benim kahverengi lekem olduğu Aman progestan başlatmıştı doktorum ve bir süre daha leke olmaya devam eti yaklasik 3 4 gün kadar sonra geçti bunu doktoruma sordugumda kanama alanı dışarıya aktıkça leke oluyor dedi yeni bir kanama değil demişti sonra da geçti zaten leke de olmadi