Nlnmtn hiç beklemediğim anda suyum gelmişti. Gece yatıyordum, bi ıslaklık hissettim bacak ve kalçamda. Ay kaçırdım sandım🥲 ayağa kalktım baya bi süzüldü bacaklarımdan (yer ıslandı biraz) hala çiş sanıyorum. Wc gittim oturdum, nasıl anlatsam bir şey yapmadığım halde akıyor🥲 ama foşur foşur değil. Kalktım hala akıyor. Ama böyle bacağımdan süzülüyor ince ince. Eşime kalk galiba suyum geldi dedim eşim şok panik ne varsa yaşadı o an 😅 hazırlanana kadar yeni giydiğim iç çamaşırım sırılsıklam oldu. Değiştim arabaya bindim, acile gittik. hani adet olunca oturup kalkarken, hapşırırken istemsiz gelir ya pede regl, öyle bir his 1-2 dk bir oldu arabada. Zaten acilde doğum başladığı anlaşıldı.
Sancı vs olmadı, gayet sakin bir gündü. Eşimle film izledik yattık hiçbir belirtim yoktu. Yattıktan bir saat sonra suyum geldi. (37+4 günlüktü) 😄