Rabia_36 Sağa sola dönerken batıyor acıyor donemiyorum ayağa kalkınca bişey yok bu durumu yaşayan varmı normal mi ?
Rabia_36 yzcdlr3 🤦🏻♀️ kaç tane yastıkla destekliyorum ama banamisin demiyor aglayasim geliyor ayağa kalkıyorum bişey yok 🤷🏻♀️
Rabia_36 Alparslanmom__ teşekkür ederim 🥰 inşallah bizede normal der herkes normal diyorda randevu aldım iptal edersem on beş gün alamam en iyisi gidip sormak