Glnzzz bir doktordan dinlemiştim, öylesine kendi halinde duran bir organ bir anda kendi katının belki 10 misli büyüklüğe ulaşmak için çaba harcıyor arasa su kaynatır sorun çıkar diyordu gerçekten öyle insan yüreğini ferah tutmakta zorlanıyor ama hamileliğimin son ayındayım hem 1. Hem 2. Trismesterda kanamalar yaşadım , kanama bölgemde vardı üstelik ama hepsi geçti doktor rahim ağzın kapalı diyordu sürekli , o sağlıklı bir bebek belli ki 12 haftayı devirmiş her türlü kendini kurtarır inşallah.