eylemm09 Mzzz Aynen öyle canım bence de kesinlikle dediğin gibi kişiden kişiye göre değişiyor her normal doğum yapan insan bir anda eski hayatına dönmüyor demek ki Bazen bazıları bunu çok savunuyor hemen eski hayatına dönüyorsun diye ama demek ki dönemeyen de varmış sizin de dediğiniz gibi kişiden kişiye göre değişiyor
hunilimom Nur_hayder zorlandım tabi koltuga tam oturmadim arkama yastık koydum kenarından tutunup kalktım yataktan döne döne indim 😂
Dfn511 Nur_hayder ben 4 yıl önce ilk kızımda normal dogum yaptım yarım saat sonra ayaktaydım 6-7 tanede dikiş vardı bi de tam corona zamanıydı eşimi dogumdan sonra eve gönderdiler ben 4 gün hastanede kızımla kaldım 2.günüde duş aldım zaten ilk günden sonrada normal eskisi gibiydim sadece altta dikiş var diye oturup kalkarken huylanıyodum ama agrı felan yoktu gayet iyiydim bi de gurbetteyim zaten eve de geldim yine tektim işimi felan yaptım
Nur_hayder Dfn511 peki dikişleriniz zorlamadı mı sizi dikiş olunca aynı ameliyat gibi acır yada yırtılma ihtimali var diye korkuyorum çevremde bunu tetikliyor herkes normal doğum sanki bir ölümmüş gibi bahsediyor ilkim sezeryandı bunda ssnd yapmak istiyorum ama çok korkuyorum pişman olurum diye
Dfn511 Nur_hayder yok yok hiç öyle bişey olmadı sadece dediğim gibi tuhaf hissediyo insan bi iki gün sonra zaten iyileşiyo günden güne ben şimdi de ikizlere hamileyim inşallah son dakika bi aksilik olmazsa yine normal dogum yapıcam kimsenin iyi ya da kötü hikayesine hazırlama kendini herşey güzel olucak diye düşün inşallah
Reina Nur_hayder bebek çıktıktan yarım saat sonra duşumu aldım bebeğime baktım. Kimseye ihtiyaç duymadım dikişim yoktu
Nur_hayder Reina dikişsiz olunca çok güzel bir doğum oluyor ama dikiş olunca çok zor dikiş olmaması için neler yaptınız öneriniz var mı
Reina Nur_hayder ben çok fazla yürürdüm. Her gün en az 2 km yürüyordum. 35. Haftdan sonra sık sık perine masajı yaptım. Nişanım geldikten sonra daha da sık yaptım. Özel ebem vardı o da doğumumu beklerken sık sık yaptı. Kesinlikle o yüzden bence
Nur_hayder Reina 35+1 dün perine msjı yapmaya başladım haftada kaç kez kaç dakika yaptınız acaba bide 35 haftalıkken bu kadar yürümek zararlı degil mi
Dfn511 Reina perine masajını hangi yag ile yaptın ben ilk kızımda zeytinyagı ile yapıyodum şimdi acaba vücut ya da normal yag ile mi denesem dedim internette de yag fark etmez diyodu
Reina Nur_hayder yok canım ne zararı. Ben aralık soğuğunda kilometrelerce yürürdüm. Hiçbir zararı yok çok faydasını gördüm. Asıl uzanıp yatmak zararlı. Perine masajını şimdilik haftada 2-3 yap, sonra gün aşırı, 38 den sonra her gün
Haticeburak06 Nur_hayder 45 gün önce normal doğum yaptım hala yardıma ihtiyacım var ama kendime geldim
Haticeburak06 Nur_hayder hayır 10 tane ama geceleri özellikle yardım gerekiyor 11den sonra pilim bitiyor kızımda o zmn uyuyor beraber uyuyoruz gece 2 3 gibi kalktığında resmen zombi oluyorum emzirip kayınvalideme veriyorum gazını çıkarıp uyutuyor bende uyuyorum o esnada çok daha rahat oluyor
Glsmbln Nur_hayder ilk kızımı doğurdum alttan 2 dikişim vardı herşeyi kendim yapabildim evdede wsimleydik 5 gün yardımcı oldu ama gerekte yoktu ilk 2 gün yamuk oturuyordum sonra zaten düzeliyor bı kaynanam yemek yapıp yolluyordu herşey iyifi yani
Nur_hayder O kadar çok kötü senaryolar yazıyorlar ki dikişle alakalı yada dogum sonrası için tamamen fikrim sezaryena yöneliyor