Merhabalar. Doktorum idrar yolu enfeksiyonu ve vajinal akıntım olduğu için Donaxyl fitil kullanmamı önerdi. Bugün 4.günüm fakat vajina girişinde kızarıklık kaşıntı yanma hali oluştu. Normal bir durum mudur aranızda kullananlar varsa yardımcı olabilir mi lütfen 🙏🏻