Kızlar yazmıştım adet günümde betam 47 çıktı iki gün sonra 87 çıktı.
Ama varya okadar karnım agriyorki adet olacak gibi bide belim. Doktorum ilk gebelikte olabilir ve şuan o bebek yerleşmeye çalışıyor kan olmadığı müddetçe sorun yok dedi.
Hamileliğini böyle geçirenler anlayanlar varmı adet benzeri ağrıyla.