Nurakdas- Kızlar merhaba 8+1 muayene mi her şeyimi oldum kese ve kalp atışını duydum çok şükür bütün kan tahlillerimi verdim doktor da olmayan her şeyi istedi verdim fakat idrar vermedim kimse de istemedi sizce ne yapayım
gizmolatapia Nurakdas- doktora sonuc gostermeye gittiginde bir sorabilirsin idrar tetkiki vermedim ama vermek lazim miydi acaba diye aklinda kalmasin
fairytale_ Nurakdas- 11 haftadada ıstemıyor ıdrar tahlılı belkı o zaman yaptırır canım bı dhaakı gıttıgınde sorarsın vermem gereklı mı dıye
Nurakdas- gizmolatapia 10 gün önce muayenem vardı biraz beklemem gerekecek ya da sağlık ocağına kayıt olcam yeni adres değişikliği yaptım belki orada isterler