Arsell ben philips avent yenidoğan seti var üçlü olan ondan satın almıştım ama aynı zamanda lansinohun elektrikli göğüs pompasınıda aldım onda da biberon var hatta direkt biberona sağım yapıyorsunuz sizce hastaneye hangisini götürmeliyim göğüs pompasını yanıma almayı düşünüyorum ne olur ne olmaz diye