myavocado dem34 idrar tahlili değil tam kan sayımı sonuçlarınız bu. Kanda lökosit yüksek çıkmış, ama aşırı endişe edilecek bir durum değil gibi, hafif bir enfeksiyon olabilir. Zaten doktor antibiyotik verdiğine göre doktor da öyle düşünmüş,