Feyza17 Mayıs ayında yaptırdım dahiliyeden randevu almıştım hormonlarıma baktırmak istiyorum demiştim adetinin 2. Ya da 3. Günü gel demişti dr adetin 2.günü gitmiştim hormonların normal değerde çktı açta düşüktü sadece biraz 6.44 gibi bir şeydi yanlış hatırlamıyorsam bu ay da yaptırmak istedim ama şansıma hafta sonuna denk geldi