1PrensAnnesi___ Doğumu her ay kontrole gittiğimiz doktor mu yapıyor yoksa başka bir doktor mu giriyor doğuma? birde kaç doktor oluyor dogum yaparken? İlk hamileligim merak ediyorum
Betul-97 1PrensAnnesi___ Devlet hastanelerinde normal doğumda ebeler yaptırıyormuş bir durum oluşursa nöbetçi doktor kim varsa o geliyormuş. Sezeryanda kendi doktorunuz giriyor diye biliyorum çünkü ona göre gün ve saat veriyor
Ask1907FB 1PrensAnnesi___ devlette yaptım ilk gebelikte normal doğumdu ebe yaptı doktor yoktu en son geldi oda bişry yapmadı sadece ebeye baktı şansıma ki hasta kontrol etme saatiydi bakıp gittmiştii sezeryanda bence kendi Doktor’un geliyor diye biliyorum
Rose1995- Özel hastane ye gidiyorsanız gittigiz doktor yapiyr. Normal doğumsa ebe yapıyor zaten genelde