Merhaba! Ben 34haftalık hamileyim ve bir mememde şişlik var doktor mastit dedi . Antibiyot kullanmaya başladım ama hiç bir etkisini görmedim . Hala şiş ve sert ağrıdan uyutmuyor beni . Bebek doğunca nasıl emzireceğim bilmiyorum . Doğuma iki haftam kaldı biran önce geçmesi lazım . Bi öneriniz var mı