2 gün önce doğum yaptım acı eşiğim çok yüksektir. Sancım yoktu suni sancı ile açılma asla olmadı suyumu patlattılar destek olsun açılmaya diye aşırı sancım oldu ama açılmam yine olmadı epidural yaptırdım asla ve asla ikisini tavsiye etmiyorum normal doğumda telef oldum popoma kadar dikişim var ıkınma olmayınca