onemomy ### merhaba hanımlar, üç gün önce kan verdim hcg 1950 çıktı. Bugün yine kan verdim, 3700 çıktı. Normal mi? Benimle aynı durumu yaşayan var mı?
onemomy melike81_ bildiğim kadarıyla iki katından fazla artması gerekiyo, onun için içime bir korku düştü
fairytale_ onemomy her yerın degerı farklı oldugu ıcın aynı yerde verılmesı daha uygun oluyor ama artısınız ıyı bence korkmayın ıcınız rahat olsunn
Yeniyeniden onemomy duymazsın gayet sağlıklı artışın var icin rahat olsun sen birde kalp atışını duyarız bak esas heyecan o zaman basliyor
onemomy Yeniyeniden ay inşallah, onu da duysam içim rahatlayacak. Her gittiğim doktor beni sakinleştirmektense korkutuyor🥹
fatma4136 normalde 3 gun degil 48 saatte bir vermeniz gerekiyor. En sagliklisi doktora gidip gorunmeniz 🙏🏼