anneadayi-123 İlker Çerçiye gittim Cadde54 avmde çok memnun kaldım 1 saat belki daha fazla baktı yüzünü göstermedi diye 30 dk yürüyüş yap gel tekrar bakalım dedi gittim yine baktı çok ilgiliydi ultrason kağıtlarını hem dosya olarak hemde mail olarak attı bütün sonucları Sakaryadaysanız mutlaka tavsiye ederim 🥰