hsrtbymkr herhangi bir krem ya da ilaç kullanmadım ama ameliyat oldum. Eğer geçmeyip şikayetiniz çoğalırsa aman diyim aksatmayın. Ben 1 hafta evde çektim ama öyle böyle değil, gittiğimde kangren olduğunu öğrendim acil ameliyata alındım. İlaçlarla doğumu durdurup 10 gün sonra ilacın bittiği gün açılmam başladı doğuma girdim 🥲 Kabız olmamak için de duphalac kullanmıştım. Ayrıyetten gün kurusu, kuru kayısı yedim bol bol. kayısı meyve suyu, zeytinyağ içmemi söylemişti doktorum.