Eda1254 çok fazla ağrım olduğu için acile gitmek zorunda kaldım, acikdeki doktor da kendisi değil ebeye elle kontrol yaptırdığı için endişe ettim. Tabiki bizden daha iyi biliyorlardır, onlardan fazla bildiğimi iddia etmiyorum. Pek çok sebebe bağlı riskli bir gebelik geçiriyorum malesef sağlıklı gebelik geçiren birine göre daha evhamlı yaptı bu durum beni.