Kızlar merhaba en son adet tarihim 17 Mayıs.O günden beri adet olmuyorum geçen hafta test yapmıştım negatifti iki tanesi.Dün test yaptım üç tane hepsi pozitif.Son adet tarihine göre bebek 2 aylık görünüyor.Ama geçen hafta yaptığım test negatif çıkmazdı 8 haftalık olsa değil mi.Doktora daha gitmedim sizin fikirlerinizi bekliyorum bu konu hakkında teşekkür ederim