18 günlük bebeğim sadece meme emerken uyuyor memeyi bıraktığında uyanıyor ve uyumuyor. Günde 2 kere mama veriyoruz mama yediğinde bile uyumuyor. Ne yapacağımı şaşırdım sürekli emmek istiyor. 2-3 gündür böyle. İlk çocuğum tecrübesizim. Bu durum normal mi yaşayan var mı acaba