Tugcetek7 Merhabalar 32 haftalık hamileyim göbek fıtığından şüpheleniyorum randevuma 3 gün var hamilelikte göbek fıtığı yaşayan var mı acaba
Cosimaniehaus Tugcetek7 görümcemde var. Genel cerraha gitmiş ve sezaryen olurken fıtık ameliyatı da olacak.
Tugcetek7 Zzehraa76 göbek deliğimin solunda şişlik var içi acıyor resmen sanki içinde yara varmış gibi yanıyor
Tugcetek7 Cosimaniehaus ikisini beraber yapıyorlar Di mi genel anestezi mi uygularlar acaba bilgi vermişler mi teşekkür ederim bu arada yanıtladığınız için
Zzehraa76 Tugcetek7 evet ya olmasa bnde gideyim doktora sol hemn yanı ağrıyor bazen yanma hissediyorum
Cosimaniehaus Zzehraa76 30. Haftasında sanırım aramızda 1-2 hafta vardı. Doktor ultrasonla bakarken ağrısı falan olmuş bastırınca. Genel cerraha gitmiş fıtık demiş. Amin inşallah 🙏🏻
Tugcetek7 Zzehraa76 doktora gittim ultrasonla baktı net bişey göremedi göbek fıtığı varsa da görünmüyor şu an normal kas ağrısıdır dedi klasik devlet hastanesi doktoru yani pek ilgilenmedi ne yazık ki
Zzehraa76 Tugcetek7 bende gittim muayene etmedi ultrason verdi bide hap verdi dedi kullan geçmezse gel tekrar idrarda enfeksiyon varsa göbeğin ağrır bu ilacı kullan gel dedi 🤷🏻♀️
Zzehraa76 Tugcetek7 hiç sorma bnde öyle çok rahat insanlar hapda enfeksiyon içinmiş kullnmayada korkuyorum muayene etmedi falan diye