Aysegulll_37_annelikk Kizlar 22+5 günlük hamileyim göğüs kafesimin altı batıyo özellikle yemek yedikten sonra bunu yaşayan varmı ya
06Pembemavi80 Aysegulll_37_annelikk evet iyice büyüdüğünde oluyor ilerleyen haftalarda daha da artıyor malesef. İlk gebeligimde çok acı vericiydi doğumdan sonra geçmişti. Yatamiyordum bile. Şimdi de 21 haftaligiz oturamiyorum bile bazen. Sol tarafım özellikle aciyor
aygul-7138 Aysegulll_37_annelikk Bebek büyüdüğü için oluyor bende de öyle olmuştu 33 haftaligim hala ara ara oluyo
Civciv53 Aysegulll_37_annelikk ah birde oraya tekme atıyor ki sormayın 33+1 deyim bazen ne olduğumu şaşırıyorum acıdan 🥹
Aysegulll_37_annelikk FyA internetten baktım 20 .haftadan sknra görülürse gebelik zehirlenmesi ve bişey sendromu olabilir fln diye bişey yaziyodu çok korktum
Aysegulll_37_annelikk aygul-7138 inşallah o yüzdendir insan korkuyo internette saçma sapan şeyler yazıyo
Behacetler Aysegulll_37_annelikk eğer çok fazla ve durdurmuyorsa kesinlikle bakılması lazım maalesef geçen sene o ağrı ve sırt ağrısından hastane hastane doktor doktor gezdim ve sonuç : Gebelik zehirlenmesi . 25 haftalık ken almak zorunda kaldılar bebeğimi.
Behacetler Aysegulll_37_annelikk çünkü bende artık yemeden içmeden kesilmiştim. Tansiyon takibi yap idrarda protein kaçağı varmı yok mu onlara baktır mutlaka yaptır ki sonradan keşke deme . Evet ilerleyen gebelik haftalarında da illaki oluyor o batmalar ağrılar ancak bana herkes hamilelikte normal oluyor dediği halde ben kendi kendime hamilelikte normalse bile ben bu ağrıyla 9 ayı tamamlayamam diyordum . İnsan kendini bilir.
aygul-7138 Civciv53 Valla hi aynısı bende de var kemiklerin oraya kaburgaya bir tekme atıyor özellikle sağıma yatınca Okadar canım acıyor ki
Aysegulll_37_annelikk Kontes001 aynn bende öyle sağ taraf yatmayinca duramıyorum zaten yatınca biraz hafifliyo
Civciv53 aygul-7138 bende oturunca atıyor kız ya yemeği bile çabuk yiyorum bişeyler oluyor bir hareketlenme başlıyor sonra tekmeler 🤣
Aysegulll_37_annelikk Behacetler yaaa demeyin öyle ya işte bundan çok korkuyorum internette de öyle yaziyo çok korkuyorum
Aysegulll_37_annelikk FyA bu kontrolde sorucam zaten doktora bı şikayet söylersem parol kullan diyo bqska da bişey demiyo
Behacetler Aysegulll_37_annelikk cnm korkma Allah büyük ama kendim bizzat yaşadığım için baktır mutlaka derim . Dediğim gibi çok çok fazla ve dayanamıyorsan kesinlikle hamilelikten kaynaklı bir ağrı değildir
Umay-12345 Benimde aynısı oluyordu doktora sordum olur öyle sıkıntı yapacak bişey yok bebek büyüdüğü için ve vücut değiştiği içinmiş spor pilates önerdiler bana anca yürüyüş yapabiliyorum ama oda arada
Aysegulll_37_annelikk Umay-12345 inşallah sizinki gibi normaldir birde ben yürüyüşte yapmıyorum ye iç yat ondan kaynaklida olabilir