sevgilikendim Doktor takip edeceğiz başka bir bulgu olsaydı down sendromu diyebilirdik ama başka bir bulgu yok takipte kalacağız dedi. Yaşayanlar tecrübelerini anlatabilir mi? Boyutu biraz bana büyük geldi 🥺