Bus2011 40+4 suyum gelmeye başladı 2cm açıklık var alttan fitil koydular 3 saat durdu sonra suyum ve kanamamla düştü. SAAT 2 GIBI yatisim olmuştu. Saat 21.00 da suni sancı serum takıldı. Bakalım ne zaman doğacak dualarınızı eksik etmeyin
Gul-5757 Bus2011 Allah yardımcı olsun tez zamanda ilerlesin sağlıkla kucağına al inşallah 🙏🏻yakın zamanda ben de doğum başladı yazarım buraya inşallah ✨
FyA Bus2011 anaaa o halde buraya yazmak harikasınız 😍😍😍🤣🤣🤣 sanırım güzel geçiyor hadi inşallah hayırlısyla sağlıkla kucagınıza alın su gbi geçsin 🤲🏻🤭🥰💖
Alparslanmom__ Bus2011 sağlıkla hayrlısi ile bir avazda kucağıniza alırsnz insllah dualarım sizinle 🙏🌸 bnde 36 haftalığım benimde doğumum yakın sizde dualarınızı eksik etmeyin 🙏