Kumsal_ege Kızlar 4+3 olduk altıncı haftayı iple çekiyorum keseyi ve bebeği görsem öyle rahatlicam ki. Bu sancı beni mahvediyor korkuyorum biraz da akıntım var beyaz ve kokulu ne yapmam lazım kadın doğuma gittim hiç bişey söylemedi
Bsk_cb Kumsal_ege korkma canım bende de akıntı oldu koyu renkli düşük önleyici yazdı onu kullandım geçer yat sen ayaklarını uzat çok yorma kendini o geçer akıntı her gebelikte olur diyor doktorlar 🤍ama başka doktora da gözün mutlaka
Kumsal_ege Bsk_cb teşekkür ederim canım🥰görünecem mutlaka haftaici inşallah risk aylarını çok çabuk atlatırız ben ve benim gibiler🙏
Cnsgumus Kızlar bende 4+1 im bir hafta oldu öğreneli haftaya cumartesi kese görme için randevu aldım bugün belim koptu sanki ağrıdan ara sıra kasık ağrım da oluyo insan ister istemez tedirgin oluyo inşallah sağ salim kucağımıza alırız yavrularımızı 💖
Kumsal_ege Cnsgumus hayırlı olsun amin inşallah canım ya 🙏♥️bende çok korkuyorum ve çabuk etkileniyorum o yüzden tam altı haftalık olana kadar pek ultrasona girmeyi de istemiyorum olası ters bir lafta hemen bırakırım kendimi
Kumsal_ege elifozkann yok canım yani dinlenince o kadar şiddetli olmuyor ama çok kendimi yorarsam ayakta durursam artıyor uzaminca biraz rahatım tabiki hiç bişe bebegimden onemli değil ama temizlik takıntısı olunca bende sürekli elim işte ağır işler harici artık