Kızlar merhaba
Benim ayın 9 ve 10 unda yumurtlamam oldu 11 inde catladı
Bugün fena bir şekilde kaşık ağrısı çektim sol kaşığım ağrıdı şimdi biraz daha iyiyim yani ağrı kesici içirtecek kadar ağırdı neden olmuş olabilir bi an adet olcam sandım ama imkansiz olmadım zaten de şaşırdım yanı böyle olunca başına böyle bir durum gelen var mı