Hayze 104 olduk çok sükür Rabbim hayırlısı ile sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah tüm anne adaylarına👶😊
esractn AyEr yok Canım 12.haftamda gitmiştim en son 1 ay sonra gel dedi 2 hafta kaldı gidince öğrenirim diye düşünüyorum bakalim hayırlısı 😊
Hbsanneoluyo ValideSultan evet normal istiyorum ya inşlh normal olur pek heyecan yok ağrılarım var onlar beni bitiriyo🤦♀️😇
Habibee ValideSultan bende 11 haftama girdim bugun doktoruma sordum cinsiyetini ne zaman ogrenebilirim diye doktorum pipisi sallaniyor dedi.😂😂 bide ultrasyon kagidinda bakarak herkes erkk diyodu
Bebekveben Kubrakuzey 13+1 de gittim en son ama öğrenmedim 2 hafta sonra kontrolüm inşallah öğrenirim 😊
Kubrakuzey Yasmnnn benim haftaya cuma ramdevum var öncesinde kesin söylemiyolar ihtimal veriyolar diye gitmedim açıkcası oğlumda da 15 haftalıkken gitmiştim bunda 15+5 olucak muayene günü☺️