01180322 bri karnımda herşey Zoe olsa da güzel gidiyordu taki düne kadar 3 lü test sonucu geldi 111/1 yüksek risk diyo devlette perinatlojiye ordan da ya fta dna ya amniosentez yapılacak bu testlerin güvenirliği şaibeli ama normal
Giden bi psikolojim varken bu sonuç beni çok düşündürüyor
Ben üzgün olduğumda kızım da suratıma bakıp dudağını büzüyor hissediyor ona bakmak bi yandan
Yani aslında güzel geçiyordu ama şu aralar birsz sıkıntıdayım