Çocuk doktoru eğitimine katıldığımızda doktor eskidendi 20,40 bekleme. Sadece bebeğinizi alıp kalabalık kapalı ortama girmeyin . birlikte yürüyüşler yapın ona bakarsanız bizde sizleri 3,7,10,15 günlerde kontrollere çağırıyoruz her türlü çıkıyorsunuz demişti bende kırkını beklemeyi düşünmüyorum gerekli önemleri alarak dışarı çıkarız ☺️