Frtfadime canım hamileliğini ilk devlette öğrendim acilde 2 hafta sonra tekrar beta ya baktır dedikleri için özelin labaratuvarina gitmiştim ve 0 çıkmıştı. Akıl mantık almaz ama öyle sonra imkansız dediğimde tekrar yapmışlardı ve doğru sonucu o zaman almıştık. En iyisi git hastaneye hem kan ver hemde keseye baktır doktorlar keseden de anliyorlar rahim duvarı inceldiyse mesela düşük diyorlar gibi gibi. Içın rahat olsun ckta rakamlara takılıp dusunme