zeynepasilaslan Bebek doğum pozisyonunu almış fakat 34+4 olmama rağmen bebek gelişimi önden gidiyor ve 37 haftalık bebeğin gelişimi var. Benim gibi olupta erken doğum yapmış olan var mı acaba?
buseyusuf27 zeynepasilaslan bnmde oğlum 32de bas asagıydı 1 hafta onde gıdıyor bn 37 yım o 38 hafta haftaya bn 38 o 39 olacak ve cuma günü sezeryan ıle oğlumu kucagma alacagm mantık bebegın 37den sonra doğması ciğerlerin gelısmesi ve kuveze grmemesı cok cok sızı 38de alırlar 2 hafta onde gdyosa yda 37de doktora baglı
findiktan11 zeynepasilaslan şuan 38+0 ım 35e kadar hep 2 hafta önden gitti ama sonra birden durdu ve kendi haftasını yakaladı şuan kendi haftasıyla uyumlu gidiyor illa erken doğacak diye bir şey yok son haftalarda belki kendi haftasını yakalar☺️