dem34 8 haftalık gebeyim karın ağrısı mide ağrısı yaşıyorum ne iyi gelir tecrübeliler yazabilir mi sürekli her gün artık dayanacak gücüm kalmadı
mco dem34 aynı durumdayım 8 haftalık ve hiç bişey iyi gelmiyor sabırlı olmaktan başka çaremiz yok 12 den sonra düzeliyor
dem34 Merve1ei39 hayır regl gibi değil değişik karnım ağrıyor çok ve midem ağrıyor safra kesemden ameliyat oldum yok alındı acaba diyorum etkisi olabilir mi
Merve1ei39 dem34 canim benim cok gecmisolsun. Gittinmi doktor nededi? Agri kesici hafiflerinden yutsan belki fayda eder
dem34 Sedagoktugg54 her gün karın ağrısı normal mi ve mide ağrısı safra kesem yok ben ona bağlıyorum dayanamıyorum acile gidicem şimdi
dem34 Merve1ei39 teşekkür ederim hayır serum fayda etmedi idrarda enfeksiyon çıktı antibiyotik verdi yarın kadın doğumcuya söylicem
dem34 Merve1ei39 şuan bile ağrıyor karnım dünden beri karnım aç ne yiyebilirim bilmiyorum ailem de uzkta mecbur kendim yapmam lazım aperatif ne yapablrm
Merve1ei39 dem34 oy canim benim midene agir dusmeyen seyler yiyebilirsin mesala patates puresi. Hem hafif hem doyurucu icinede mesala tursu atabilirsin. Cok eksi yada tuzlu yememeye calis dahada agritmasini mideni
Merve1ei39 dem34 hazir pakketler satiliyo dukkanda onu alipta yapabilirsin yada ismarla bisey patates gibi tur olur