Tomucuk12 test yaptırmışsınız birşey çıkmamış sorun yoksa neden takıntı yapıyorsunuz? Hamilelikte akıntı normal kabul edilen birşey yeşil, kötü kokulu vs olmadığı sürece genel olarak herkes bu durumdan şikayetçi ama ben 37. Haftadayım günde 2 çamaşır değiştiriyorum. Pamuklu ve ütülü giyiyorum suyuda bol içerseniz enfeksiyon olmaz günde 3.5 lt içiyorum yani ne yaparsanız yapın akıntı oluyor ki olması da normalmiş asıl akıntınız olmazsa normal değilmiş🌸