Kızlar bu 2. Gebeligim 28 yaşındayım ilk oglum 3,5 yaşında. Şuan 19. Haftamdayım hiç ama hiç iyi değilim. Sürekli biryerlerim agrıyor, acıyor, ilk gebeligim çok rahat geçmişti bu beni zorluyor. Şimdiden böyleyse sonlara dogru napıcam diye düşünmeden edemiyorum ve psikolojim bozuldu resmen aşırı gergin geçiyor günlerim. Sonra oturup aglıyorum çok doldum diye. Kilolu hamile kaldım ondanmı,sıcaklardanmı, neyden kaynaklı bilmiyorum ama içimi dökmek istedim :(