Selam kızlar 🌸ayrılmayı düşünüyorum kurumum daha önce kimse ayrılmadığı için prosedürü bilmiyor.konuşmaya gittik 1yıl alabilirsin en fazla dedi.sonra hayır dedim bakanlığı arayıp sordum bebek 24aylık olana kadar kullanılabilirim.kendi de baktı hı evet falan dedi.ama ilk etapta en çok 6aylıl alınıyor falan diyor öyle bişey yazmıyor kanun da alan varsa bilgilendirebilir mi lütfen?